NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » REGULAMIN FORUM » REGULAMIN FORUM

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Regulamin Forum

Nasz Regulamin
  
Madias
10.10.2009 15:41:12
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań

Posty: 13 #337445
Od: 2009-10-10
Forum to miejsce, w którym można dyskutować niemal na każdy temat Aby jednak zachować porządek i miłą atmosferę na forum, niezbędne jest przestrzeganie poniższego regulaminu:

1.Na forum nie przeklinamy, chyba że przekleństwo jest elementem kawału - wówczas należy to zaznaczyć dopiskiem "18+" w temacie wątku (co oznacza "co najmniej od lat osiemnastu").

2.Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu (bo np. zostaliśmy oszukani na aukcji internetowej), niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych") będą karane.

3.Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki"). Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.

4.Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".

5.Nie obrażamy innych forumowiczów.

6.Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.

7.Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli mamy zapytanie dotyczące współpracy płyty głównej ABIT IC7-G z kartą graficzną ATI RADEON 9600, zakłądamy temat "Problemy z kartą ATI RADEON 9600 i płytą IC7-G", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów. Gorąco polecamy lekturę dokumentu "Jak mądrze zadawać pytania".

8.Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj").

9.Dział Śmietnik przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.

10.Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Śmietnik, będą przenoszone do Śmietnika.

11.Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Śmietnika.

12.Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.

13.Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.

14.Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.

15.Avatar powinien ważyć najwyżej 25 kB. Cięższe avatary będą usuwane.

16.Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 4-5 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości). Obrazki w sygnaturze powinny ważyć łącznie nie więcej niż 50 kB. Dłuższe i cięższe sygnatury będą usuwane.

17.Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.

18.Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.

19.Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator").

20.Reklama na Forum jest mozliwa przez Wymiane. Nie wolno reklamować stron komercyjnych, w tym serwisów informacyjnych sprzedających reklamy. Dozwolone jest jedynie reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych. Strony prywatne, na których widnieją reklamy Google AdSense także uznajemy za komercyjne. Linki do stron komercyjnych będą usuwane - także z podpisów. Osoby zainteresowane reklamą na Forum Najx proszone są o kontakt.

21.Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak wolno podać do nich link tylko jeden raz (ewentualnie dozwolone jest umieszczenie linka do własnej strony w podpisie). Powtarzające się linki w różnych wątkach będą usuwane.

22.Zabronione jest umieszczanie linków do polskich serwisów informacyjnych poświęconych komputerom, Muzyce, Radiom. Strony te stanowią konkurencję dla Forum CLUB GTB i linki do nich będą usuwane. Dozwolone jest linkowanie serwisów zagranicznych.

23.W przypadku odnalezienia wątków naruszających regulamin forum (zwłaszcza zawierających linki do warezów, cracków czy stron porno) prosimy o poinformowanie moderatorów forum (przycisk PM).

24.Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Każde złamanie regulaminu to 10% ostrzeżenia. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, a poziom ostrzeżenia wzrośnie do 100%, jego konto będzie blokowane bezterminowo.

25.Za częste łamanie regulaminu forum w krótkich odstępach czasu przewidujemy także czasowe (kilkudniowe) blokady kont. Jeśli forumowicz się nie opamięta, jego konto będzie blokowane bezterminowo.

26.Przewidzieliśmy możliwość resocjalizacji dla forumowiczów łamiących regulamin. Ostrzeżenia będą wygasać - poziom ostrzeżeń będzie spadał o 10% co dwa miesiące.

27.Właściciele oraz administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.

28.Moderator może dostać tylko max 2 tematy w jednym dziale forum...

29.Na forum piszemy posty z głową tzn. odpowiednie do danego tematu - wypowiedzi typu "aha, ok , spoko i " bedą kasowane... Nie piszemy też głupich postów tylko po to aby nastukać jak najwiekrża range

30.Administratorzy Forum nie odpowiadaja za zamieszczone tutaj pliki w formacie mp3

Regulamin bowiązuje od pojawienia sie na forum

O zmianach bedziemy informować na forum...

Życzymy miłego korzystania z forum

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » REGULAMIN FORUM » REGULAMIN FORUM

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


wyświetlaj tu swoją reklamę za darmo oraz promuj się w katalogu

randki | własny sklep internetowy | ogłoszenia towarzyskie | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta